Аналіз роботи ШМО

                        Аналіз роботи

шкільного методичного об’єднання
вчителів природничих та суспільно-гуманітарних дисциплін
за І семестр 2021-2022 н.р.

  Методичну роботу ШМО вчителів суспільно-природничого циклу Розумівської школи за  І семестр 2021/2022 навчальному році було спрямовано на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», на удосконалення педагогічної майстерності вчителів, їхнього науково-теоретичного рівня, впровадження і поширення досвіду з використання інтерактивних технологій в умовах особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання та виховання.

Шкільне методичне об’єднання вчителів суспільно-природничих дисциплін працюючи над проблемою: «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості», широко використовує педагогічні ідеї сучасних педагогів-новаторів та класиків педагогічної праці.

У методичному об'єднанні вчителів суспільно-природничого циклу беруть участь 4 вчителі: Бібік І.В., Білоус Л.М., Діденко І.М., Патана В.О..  Всі члени методичного об’єднання  мають вищу освіту:

  • перша кваліфікаційна категорія - 2 вчителя (Патана В.О., Діденко І.М.)

  •  вищу кваліфікаційна категорія – 2 вчителя, (Бібік І.В., Білоус Л.М.)

  • Звання «Старший вчитель» - 1 вчитель (Бібік І.В.)

  • Звання  «Вчитель методист» 1 вчитель (Білоус Л.М.),         

Аналізуючи роботу вчителів за І семестр 2021-2022 н.р., слід відзначити, що члени методичного об'єднання ознайомлені з досвідом роботи вчителів району, області, країни. Значна увага приділялась вивченню  нормативно-правових  документів, розглядали та вивчали особливості педагогічних технологій, підвищували професійну кваліфікацію використовуючи сучасні форми методичної роботи. Засідання МО, а їх було проведено два, мали різноманітну направленість. Так перше засідання було проведено з метою організації навчально-виховного процесу у 2021/2022 навчальному році, на якому розглядалися та обговорювалися питання аналізу роботи ШМО за 2021/2022 н.р., корегування планів роботи на 2021/2022 навчальний рік; вивчення особливостей викладання предметів суспільно - природничого циклу у 2021/2022 н.р., вивчення нових програм, змін до діючих програм, врахування їх при плануванні уроків. Також на засіданні було організоване ознайомлення з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін. Вчитель біології та хімії Бібік І.В. виступила із доповіддю та презентацією власного досвіду  «Як зробити урок успішним?»

На друге засідання було винесено таку тему як «Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій». Особливу увагу приділяли питанням як: 

  • Інноваційні технології навчання у сучасній школі; 

  • Реалізації діяльнісного підходу до навчання предметів суспільно - природничого циклу через використання дистанційних технологій;

  • Про особливу роль формувального оцінюванню, порівняльний аналіз традиційного і формувального оцінювання та інші.

У форматі «круглого столу» члени МО провели майстер-класи «Я роблю так це».  Наприклад вчитель історії та права Білоус Л.М. ознайомила присутніх із основними освітніми технологіями, які використовуює в навчальному процесі: технологія співробітництва, технологія структурованої дискусії, технологія застосування методів проектів та інші.

Одним з найбільш ефективних засобів підвищення професійної компетентності вчителя члени МО  вбачають у самоосвітній діяльності.

-Огляд в Інтернеті інформації з методики викладання предметів, педагогіки, психології, педагогічних технологій;

- відвідування семінарів, тренінгів, конференцій, уроків колег;

- систематичне проходження курсів підвищення кваліфікації;

- вивчення інформаційно-комп'ютерних технологій;

- спілкування з колегами в школі, районі, області та в Інтернеті. Всі ці види діяльності в процесі самоосвіти застосовують члени МО, які сприяють їх професійному зростанню як вчителя.  

П.І.П. учителя

Курси підвищення кваліфікації

Самоосвіта (вебінари, тренінги та інше)

Всеукраїнські, обласні та районні предметні олімпіади та конкурси

Конкурси фахової майстернос-ті

Білоус Л.М.

Тренінг «Нова Українська школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти. Курс І» громадянська та історична галузь

Вебінар «Сучасний урок правознавства»

Онлайн-зустріч: презентація модельної програми «Культура добросусідства. 5-6 класи».

Вебінар "Уроки історії без дискримінації та упереджень"

1. ІІ (районний) тур Всеукраїнських предметних олімпіад з правознавства: Шульгаєвич Аліна - ІІІ місце

2.Організація участі здобувачів освіти у Всеукраїнський інтерактивний конкурс «МАН-Юніор Ерудит» 35 учасників.


1.Обласний фестиваль «Зробимо урок

Цікавішим»

(І місце серед учителів у

номінації «Ребуси», ІІ місце у

номінаціях «Кросворди та колажі» й «Дидактичні

завдання LearningApps», ІІІ місце в номінації«Вікторини».


2.XVIII Міжнародний конкурс творчих робіт учнів, студентів та вчителів "Уроки війни та Голокосту - уроки толерантності" (перемога в номінації «За оригінальне втілення творчої ідеї»)

Бібік І.В.

Тренінг «Нова Українська школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти. Курс І» Природнича галузь

V Всеукраїнська науково-практична конференція «Розвиток сучасної природничо – математична освіти: реалії, проблеми якості, інновації»

Вебінари: «Ефективна проєктна діяльність на уроках біології», «Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами»,

«Реалізація ідей НУШ у п’ятому класі: аналіз модельних програм природничої освітньої галузі», «Стем лабораторія вчителя: онлайн-навчання»


1. ІІ (районний) тур Всеукраїнських предметних олімпіад з біології Старченко Марія – ІІІ місце та хімії Маєцька Ксенія – ІІІ місце;  

2. Організація міжнародної природознавча гри «Геліантус» - 41 учасник; 


1.Конкурс на інтернет- порталі рейтингу освітніх закладів України в номінації «Кращий кабінет біології ЗСО» 2021 – ІІ місце;

2.Всеукраїнський конкурс «Учитель року» в номінації «Біологія» - випробовування триває

Діденко І.М.


Вебінари: «Реалізація наукової освіти,підходи та практика», 

ІІ (районний) тур Всеукраїнських предметних олімпіад з історії Кікалов Артем ІІІ місце; Всеукраїнській учнівській Інтернет-олімпіаді з геогафії (листопад

2021р)Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна,учасник-Бібік

Богдан учень 11кл.










Засвоєння державних стандартів з суспільно – природничих дисциплін

 за І семестр 2021-2022 н.р.


Предмет

Рівень якості знань

Біологія

55%

Хімія

45%

Природознавство

74%

Громадянська освіта

36%

Всесвітня історія

51%

Історія України

51%

Географія

70%



Завдання на другий семестр

1. Розвивати предметно-методичні та професійні компетентності

педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів;

2. Працювати над розв’язком  проблеми розвитку творчості вчителів та здобувачів освіти в умовах соціалізації особистості;

3. Формувати в здобувачів освіти навиків самостійного пошуку інформації під час викладання предметів суспільно - природничого циклу та інше.


Комментариев нет:

Отправить комментарий