Аналіз роботи
шкільного методичного об’єднання
вчителів природничих та суспільно-гуманітарних дисциплін
за І семестр 2021-2022 н.р.
Методичну роботу ШМО вчителів суспільно-природничого циклу Розумівської школи за І семестр 2021/2022 навчальному році було спрямовано на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», на удосконалення педагогічної майстерності вчителів, їхнього науково-теоретичного рівня, впровадження і поширення досвіду з використання інтерактивних технологій в умовах особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання та виховання.
Шкільне методичне об’єднання вчителів суспільно-природничих дисциплін працюючи над проблемою: «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості», широко використовує педагогічні ідеї сучасних педагогів-новаторів та класиків педагогічної праці.
У методичному об'єднанні вчителів суспільно-природничого циклу беруть участь 4 вчителі: Бібік І.В., Білоус Л.М., Діденко І.М., Патана В.О.. Всі члени методичного об’єднання мають вищу освіту:
перша кваліфікаційна категорія - 2 вчителя (Патана В.О., Діденко І.М.)
вищу кваліфікаційна категорія – 2 вчителя, (Бібік І.В., Білоус Л.М.)
Звання «Старший вчитель» - 1 вчитель (Бібік І.В.)
Звання «Вчитель методист» 1 вчитель (Білоус Л.М.),
Аналізуючи роботу вчителів за І семестр 2021-2022 н.р., слід відзначити, що члени методичного об'єднання ознайомлені з досвідом роботи вчителів району, області, країни. Значна увага приділялась вивченню нормативно-правових документів, розглядали та вивчали особливості педагогічних технологій, підвищували професійну кваліфікацію використовуючи сучасні форми методичної роботи. Засідання МО, а їх було проведено два, мали різноманітну направленість. Так перше засідання було проведено з метою організації навчально-виховного процесу у 2021/2022 навчальному році, на якому розглядалися та обговорювалися питання аналізу роботи ШМО за 2021/2022 н.р., корегування планів роботи на 2021/2022 навчальний рік; вивчення особливостей викладання предметів суспільно - природничого циклу у 2021/2022 н.р., вивчення нових програм, змін до діючих програм, врахування їх при плануванні уроків. Також на засіданні було організоване ознайомлення з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін. Вчитель біології та хімії Бібік І.В. виступила із доповіддю та презентацією власного досвіду «Як зробити урок успішним?»
На друге засідання було винесено таку тему як «Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій». Особливу увагу приділяли питанням як:
Інноваційні технології навчання у сучасній школі;
Реалізації діяльнісного підходу до навчання предметів суспільно - природничого циклу через використання дистанційних технологій;
Про особливу роль формувального оцінюванню, порівняльний аналіз традиційного і формувального оцінювання та інші.
У форматі «круглого столу» члени МО провели майстер-класи «Я роблю так це». Наприклад вчитель історії та права Білоус Л.М. ознайомила присутніх із основними освітніми технологіями, які використовуює в навчальному процесі: технологія співробітництва, технологія структурованої дискусії, технологія застосування методів проектів та інші.
Одним з найбільш ефективних засобів підвищення професійної компетентності вчителя члени МО вбачають у самоосвітній діяльності.
-Огляд в Інтернеті інформації з методики викладання предметів, педагогіки, психології, педагогічних технологій;
- відвідування семінарів, тренінгів, конференцій, уроків колег;
- систематичне проходження курсів підвищення кваліфікації;
- вивчення інформаційно-комп'ютерних технологій;
- спілкування з колегами в школі, районі, області та в Інтернеті. Всі ці види діяльності в процесі самоосвіти застосовують члени МО, які сприяють їх професійному зростанню як вчителя.
Засвоєння державних стандартів з суспільно – природничих дисциплін
за І семестр 2021-2022 н.р.
Завдання на другий семестр
1. Розвивати предметно-методичні та професійні компетентності
педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів;
2. Працювати над розв’язком проблеми розвитку творчості вчителів та здобувачів освіти в умовах соціалізації особистості;
3. Формувати в здобувачів освіти навиків самостійного пошуку інформації під час викладання предметів суспільно - природничого циклу та інше.
Комментариев нет:
Отправить комментарий